Com a agents digitalitzadors podem ajudar-te en moltes àrees del teu negoci. Apunta't com més aviat millor! Les subvencions són limitades i es concedeixen per ordre d'arribada
Un programa financiat per la UE dirigit a empreses (petites i mitjanes) i a autònoms amb la finalitat de subvencionar la implementació de millores digitals a les empreses del territori espanyol. Podràs optar a un bonus digital per a destinar entre 2.000€ i 12.000€ (depenent de la mida de la teva empresa) en solucions digitals de millora del teu negoci.
Ja sigui una empresa petita, microempresa o autònom/a i tenir la condició com a tal legalment.
Disposar del nivell de maduresa digital d'acord amb el test de diagnòstic
Del art. 13.2 de la llei 38/2003 de 17 de novembre, General de Subvencions
El límit d'ajudes
I les obligacions tributaries amb la seguretat social
A una ordre de recuperació pendent de la comisió europea
Els requisits oficials que has de complir com a empresari figuren a la disposició núm. 21873 del Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) del 30 de desembre. Per poder accedir a aquests ajuts, la teva empresa haurà de complir els requisits següents:
La relació entre l'empresa beneficiària de l'ajuda i els agents digitalitzadors en el marc d'aquestes bases es formalitzarà mitjançant un Acord de Prestació de Solucions de Digitalització, que arreplegarà les funcionalitats a implementar (1), el termini d'execució (2), les obligacions entre tots dos respecte a l'ajuda concedida (3), i l'import del “bo digital” aplicable (4). Cada convocatòria estableix el model de l'Acord de Prestació de Solucions de Digitalització.
En un termini màxim de 3 mesos, l'agent digitalitzador (és a dir, iMàtica) implantarem els requisits estipulats a cada fase i presentarem els justificants pertinents al teu nom (beneficiari).
Després de la primera fase, us emetrem una factura amb l'import total del servei indicant la part subvencionable. Les despeses no subvencionables (com els impostos) hauran de ser abonades. Alhora, ens cedeixes el dret a cobrar la part subvencionable.
Des de la data de factura tenim 12 mesos per engegar la teva solució digital en la seva totalitat.
Presentem tots els justificants necessaris per cobrar la resta de lajuda (Fase 2).
El nombre de treballadors determina el segment empresarial que ocupes. Les persones en situació d'autoocupació es consideren incloses a tots els segments, en funció del nombre de treballadors que tingui contractats.
Sí. Les persones en situació d'autoocupació es consideren incloses a tots els segments, en funció del nombre de treballadors que tingui contractats. Revisa la pregunta anterior per obtenir més informació.
La resposta curta és: apunta't com més aviat millor.Les subvencions són limitades i es concedeixen per ordre darribada. Els que primer la sol·licitin tindran més possibilitats que li concedeixin.
El període de sol·licituds comença l'11 de gener del 2022. Igualment, es fixen tres períodes importants a l'hora de sol·licitar les subvencions de Kit Digital
Disposem de 6 mesos per a…
Formalitzar els acords de prestació de serveis començant a comptar des de la notificació de la concessió de lajuda.
Després, tenim 3 mesos per…
Realitzar la implantació tecnològica que s'ha sol·licitat.
I 12 mesos més…
A partir de la factura que posa fi a la fase anterior, on la solució de digitalització haurà de ser implementada.
A més, una vegada concedides les subvencions, nosaltres serem un dels agents digitalitzadors disponibles